۱۳۹۰/۰۱/۲۷

بە جای شروع



وبلاگ قبلیم کە مسدود شدە است.







برای اولین بار در سال 83 شروع بە وبلاگ نویسی کردم، آن سالها بە دلیل مسائل امنیتی اکثر دوستان با نامهای مستعار در فضای مجازی بە نوشتن مبادرت می‌ورزیدند، بندە نیز همزمان سە وبلاگ را مدیریت می‌کردم البتە با نامهای مستعار! کە هر از گاهی یکی از آنها توسط سیستم فیلترینگ، فیلتر می‌شد...
در سال 85 اولین وبلاگم را با نام خوم تحت عنوان دەنگ، راه اندازی کردم، و تقریبا هر روز ان را آپدیت می‌کردم، بە علت دستگیری در اواخر سال 86، و همچنین بە دلیل اینکە در زمان بازدداشتم در سلولهای اطلاعات سنندج، در بازجویی‌هایم پسورد وبلاگ بندە و ایمیل وبلاگ بندە را از من گرفتە بودند، بعدها کە از زندان آزاد شدم، متوجە شدم کە پسورد وبلاگ بندە را عوض کردەاند، و بعدها همین وبلاگ کە بە مثابە آرشیوی از نوشتەهایم بود، را متاسفانە مسدود کردند،بە همین دلیل از سال 87 بە بعد تقریبا با وبلاگ نویسی وداع کردم، اما اکنون همانند اکثر دوستانم بە خارج از کشور تبعید شدەام! و تهدیدهای فیلتر و نهادهای امنیتی روبەرویم نیست، تصمیم دارم کە دوبارە وبلاگ نویسی را از سر گیرم.